czwartek, 30 stycznia 2014

Znane mamy

  Zobaczmy jak ubierają się na spacery znane mamuśki. Oczywiście nie zapominajmy, że one mają cały sztab ludzi który pomaga im w powrocie do dawnej sylwetki.

  Więc bez załamywania się to oczywiste, że jedne kobiety chudną szybciej inne wolniej ja akurat zaliczam się do tych chudnących w bardzo wolnym tempie. Moja kruszyna ma już prawie 5 miesięcy a ja mam wciąż 10 kg na plusie. Widzicie więc wam nie idzie tak źle.

  Zacznijmy od najsłynniejszego dziecka i mamy, na te narodziny czekał cały świat.
Bardzo wygodna opcja, nawet jeśli mamy trochę odstający brzuch to luźna bluzka jak u Kate będzie idealna.

Kate Middleton
źródło: popsugar.com

  Bardzo podobny strój prezentuje Agnieszka Chylińska.
  Sportowe mamy górą?


Agnieszka Chylińska
źródło: fotoip.pl

  Teraz parę elegantek, akurat wersja zimowa z lisem na głowie to nie mój styl i zadziwiła mnie tym pani Anna Mucha ale druga opcja na cieplejsze dni całkiem przyjemna.


Anna Mucha
źródło: starnews.pl

źródło: m.onet.pl

  Polska zasypana białym puchem wiec dodam jeszcze zimową opcje naszej pogodynki Doroty Gardias.
Nie moja bajka ale wygląda to dość ładnie, pytanie tylko czy biała kurtka to praktyczne rozwiązanie dla mam?


Dorota Gardias
źródło: youtube.com

  Wersja na cieplejsze dni

źródło:se.pl


  Mam nadzieję ,że każda mama znajdzie jakąś inspiracje dla siebie i na te mroźne i te trochę cieplejsze dni.
  Miłych spacerków.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz